به روز شده در: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

تجمع بازنشستگان در اعتراض به وضع معیشت و درمان

روزنو :جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان های شوش و رشت امروز (یکشنبه ۳۱ خردادماه) در ادامه تجمعات هفتگی خود، مقابل ساختمان تأمین اجتماعی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی در شوش و رشت/ وضع معیشت و درمان بهبود یابد

بازنشستگان شرکت‌کننده در این تجمع، با اشاره به طرح ادغام سازمان تأمین اجتماعی با دیگر صندوق‌ها، در تماس با ایلنا، خواستار حفظ استقلال این سازمان شدند و چنین اقدامی را «غیرقانونی، غیرعقلانی و مغایر با منافع بیمه‌شدگان» دانستند.

این بازنشستگان ضمن انتقاد از عملکرد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان، خواستار اجرای کامل قوانین در حوزه معیشت و درمان شدند. 

در بخش مطالبات درمانی نیز، بازنشستگان اجرای کامل ماده ۵۴ قانون تأمین اجتماعی، حذف بیمه تکمیلی و اجرای ماده ۸۹ را از جمله خواسته‌های اساسی خود عنوان کردند.

همچنین بازنشستگان شوش در بخش مطالبات محلی، خواستار بازگشت امتیاز لغوشده بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی و ارتقای درمانگاه شهر به پلی‌کلینیک شدند و به«کم‌توجهی نماینده مجلس و مسئولان شهری به مسائل درمانی بازنشستگان» انتقاد کردند.

 

 

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار